بازاریابی بين المللی

مطالب دیگر:
📝مقاله نظريه اسلام در مديريت‏ منابع انسانى‏📝مقاله نظامهاي کنترل مديريت در سازمانهاي امروز📝مقاله مرز ميان پنهان و آشكار پولشويي خط قرمز اقتصاد📝مقاله مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه📝پروژه ارزش مدیریت استراتژیک📝پروژه اهميت اخلاق و مسئوليت هاي اجتماعي مديران📝پروژه استراتژي سه جانبه ؛يك روش جديد براي تدوين استراتژي📝پروژه نظريه‌ سازمان‌هاي‌ يادگيرنده‌📝پروژه مدیریت نوین در عرصه جهانی📝بررسی تئوری بازی📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان سراب (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان اسکو (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان شبستر (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان تبریز (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان ورزقان (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان اهر (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان عجب شیر (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان آذرشهر (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝پاورپوينت جزیره گرمایی📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان بناب (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان بستان آباد (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝پاورپوينت بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی آلودگی محیط زیست📝پاورپونت فرهنگ و توسعه پایدار📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان چاراویماق (واقع در استان آذربایجان شرقی)📝نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان هریس (واقع در استان آذربایجان شرقی)
بازاریابی,تحقيقات بازاريابي,تحقیقات بازار,بازار سازی,تحقیق بازار,کانال هاي توزيع|50662225|smw
با ما همراه باشید با موضوع بازاریابی بين المللی

بازاریابی بين المللی


فایل اصلی : PPT


تعداد کل اسلایدها : 294 اسلاید


حجم کل فایل ZIP : 9.7MB


فهرست مطالب فصول :


فصل اول : كليات بازاريابي بينالمللي


فصل دوم : محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي


فصل چهارم : محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي


فصل پنجم : تحقيقات بازاريابي بينالمللي


فصل ششم : استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي


فصل هفتم : سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي


فصل هشتم : کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي


فصل نهم : تبليغات در بازاريابي بين المللي


فصل دهم : قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي


بعلاوه


21سری سوالات پیام نور بصورت فایل pdf از سال 89 تا 95 ( ترم اول ، دوم ، تابستان)



با تشکر از خرید شما -موفق باشید